Wij connecten uw merk
met toonaangevende
social influencers

+
miljard
views/
maand

+

talenten

+
mil.
sociale media fans

hyunday brand icon
t mobile brand icon
ubisoft brand icon
vodafone brand icon
vodafone brand icon
vodafone brand icon
vodafone brand icon
vodafone brand icon
vodafone brand icon
vodafone brand icon

Onze diensten voor merken

Ons in-house Digital Native reclamebureau brandboost by DIVIMOVE is het professionele adres voor merken die voor hun business op zoek zijn naar een professioneel en toekomstgericht gebruik van de social media. Ons creatieve team van online video-experts ontwikkelt pasklare online toepassingen voor merken en brengt bedrijven die reclame maken in contact met toonaangevende social influencers in heel Europa.

our_services_header_icon1_alt

Branded Content

our_services_header_icon2_alt

Branded Channels

our_services_header_icon3_alt

Seeding Campaigns

our_services_header_icon4_alt

Influencer Marketing

our_services_header_icon5_alt

Product Placements

our_services_header_icon6_alt

Online Video Strategie

Onze diensten voor merken

Ons in-house Digital Native reclamebureau brandboost by DIVIMOVE is het professionele adres voor merken die voor hun business op zoek zijn naar een professioneel en toekomstgericht gebruik van de social media. Ons creatieve team van online video-experts ontwikkelt pasklare online toepassingen voor merken en brengt bedrijven die reclame maken in contact met toonaangevende social influencers in heel Europa.

our_services_header_icon1_alt

Branded Content

our_services_header_icon2_alt

Branded Channels

our_services_header_icon3_alt

Seeding Campaigns

our_services_header_icon4_alt

Influencer Marketing

our_services_header_icon5_alt

Product Placements

our_services_header_icon6_alt

Online Video Strategie

Olaf Herzig Image

Olaf Herzig

Chief Sales Officer
Neem contact op


Ubisoft Image
Ubisoft Icon

Ubisoft

In een unieke branded entertainment campagne gingen tien social influencers uit twee verschillende landen de strijd met elkaar aan. De spannende real-life en gaming challenges stonden in het teken van het promoten van de Ubisoft game "Rainbow Six Siege".

bekijk de hele case study
Telekom icon

Deutsche Telekom

We brachten de populairste YouTubers en Telekom samen voor de bekendste Duitse branded entertainment campagne Longboardtour.

bekijk de hele case study
Telekom image
WWF image
WWF icon

WWF Deutschland

Samen met het WWF hebben we verschillende succesvolle campagnes gerealiseerd. Naast het managen van het YouTube kanaal produceren we ook online video formats voor het WWF.

bekijk de hele case study
Nestle/MAGGI icon

Saturn Mall of Berlin

Wat is er voor nodig om de nieuwste en bekendste shopping mall van Berlijn te overladen met publiek? Simpel: de betrokkenheid van drie van de grootste social influencers, een interactief podiumprogramma en een slimme multi-platform strategie!

bekijk de hele case study
Nestle/MAGGI image

Blijf op de hoogte en abonneer op onze nieuwsbrief

Ubisoft Image
Ubisoft Icon

Ubisoft

In een unieke branded entertainment campagne gingen tien social influencers uit twee verschillende landen de strijd met elkaar aan. De spannende real-life en gaming challenges stonden in het teken van het promoten van de Ubisoft game "Rainbow Six Siege".

bekijk de hele case study
Telekom image
Telekom icon

Deutsche Telekom

We brachten de populairste YouTubers en Telekom samen voor de bekendste Duitse branded entertainment campagne Longboardtour.

bekijk de hele case study
WWF image
WWF icon

WWF Deutschland

Samen met het WWF hebben we verschillende succesvolle campagnes gerealiseerd. Naast het managen van het YouTube kanaal produceren we ook online video formats voor het WWF.

bekijk de hele case study
Nestle/MAGGI image
Nestle/MAGGI icon

Saturn Mall of Berlin

Wat is er voor nodig om de nieuwste en bekendste shopping mall van Berlijn te overladen met publiek? Simpel: de betrokkenheid van drie van de grootste social influencers, een interactief podiumprogramma en een slimme multi-platform strategie!

bekijk de hele case study


Intelligence – Meer dan alleen theorie: wij bieden inzicht in de sociale media op basis van data

Weet jij wat je oma zoal kijkt online? Of waarom de zomer de beste tijd voor online video's is? Wij wel! Duik samen met ons Intelligence Team in de wereld van de social media. Neem nu een abonnement op de Intelligence Newsletter en gebruik de content voor je eigen business.

Infographic

Amidst the barrage of New Year’s resolutions and “This was 2015” lists, we decided to add something of our own.
read more...

Breaking it down: Social Media – Part 2

Audiences on Social Media: Who is where?
read more...

Breaking it down: Social Media – Part 1

Genres on Social Media: What are they watching?
read more...

Online Video’s Undiscovered Summer Bargain

Take advantage of the summer holidays to boost your brand.
read more...

April Fools works great for brands!

A DIVIMOVE case study about the effect of April fool’s Videos on Youtube.
read more...

What does your grandma watch online?

A report on viewing behavior across age and gender on Youtube
read more...

Why does your video only last 6 days?

This month we delved a little deeper into the consumption anatomy of a video...
read more...

4 Common Mistakes Brands Make On YouTube

The inside look on how brands manage their content on YouTube.
read more...

The 3 Most Popular Halloween Video Formats

We zoom in on 3 online video formats that are perfect for Halloween.
read more...
×
Logo Divimove
Logo Divimove

2015 Divimove GmbH - Berlin